REKRY: myynnillinen asiakaspalvelija

Scancerco / Tietoa meistä / Rekrytointi / REKRY: myynnillinen asiakaspalvelija

AVOIMET TYÖTEHTÄVÄT

Tehtävän kuvaus: MYYNNILLINEN ASIAKASPALVELIJA

Julkaisupäivä: 14.12.2021
Hakuaika päättyy: 14.1.2022. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

11
11

Onko loistavien asiakaskokemusten tuottaminen sinulle sydämen asia?
Innostutko kommunikoinnista asiakkaiden kanssa ja työskentelystä tukkukaupassa?

Jos vastasit kaikkiin kyllä, niin meillä on sinulle työpaikka tarjolla!

Scancerco Oy on vuonna 1976 perustettu yritys, joka on vakiinnuttanut vahvan markkina-asemansa talonrakennusalalla erityisesti teollisuuden tukkukauppana. Toimialaamme kuuluvat talonrakennusalan tuotteiden maahantuonti, valmistus, valmistuttaminen sekä myynti ja markkinointi. Vahvuuksiamme ovat mm. monipuolinen tuotetarjonta, erinomainen toimitusvarmuus, oma tuotekehitys sekä vahva hankintakumppaniverkosto.

Tahtotilamme yrityksenä on kehittää omilla ja edustamillamme tuotteilla suomalaisen rakentamisen ja asumisen laatutasoa. Asiakkaitamme ovat mm. ovi-, ikkuna- ja talotehtaat, rakennusliikkeet, huolto- ja lukkoliikkeet, taloyhtiöt ja vähittäiskaupan toimijat.

Haemme toimistollemme tarkkaa ja ahkeraa henkilöä yhteyskeskuksemme asiakaspalveluun tarjoamaan loistavia asiakaskokemuksia ja huolehtimaan osaltaan asiakkaiden ostopolusta. Asiakasrajapinnassa  vastuullisesi kuuluvat parhaimmaksi koettavat palvelukokemukset ja myynnillinen asiakaspalvelu.

Tule Scancercolle rakentamaan talonrakennusalan tukkukaupan menestystarinaa. Myy meille itsesi ja osaamisesi!

MYYNNILLINEN ASIAKASPALVELIJA

Tässä tehtävässä työskentelet monikanavaisen asiakaspalvelumme parissa ja olet päivittäin yhteydessä yritys- ja yksityisasiakkaidemme kanssa mm. sähköpostitse, puhelimitse ja Teamsin välityksellä. Työpanoksellasi varmistat, että asiakkaamme tulevat erinomaisesti palvelluiksi ja että palvelukokemuksen minimivaatimukset ylittyvät reilusti. Asiakashallinnan keskeinen työtehtävä sijoittuu yhteyskeskukseemme, jossa jokaisella myynti- ja asiakaspalvelutiimin henkilöllä on itsenäisesti hoidettavat tehtävät ja vastuualueet.

Työtehtävän keskeisintä sisältöä ovat saapuvien yhteydenottojen ja palvelupyyntöjen hoitaminen tilaamiseen, toimittamiseen ja neuvontaan liittyen. Työpäiväsi koostuu mm. asiakkaiden tilausten vastaanottamisesta ja niiden käsittelystä sekä tarjousten antamisesta tietyille asiakassegmenteille. Monipuoliseen työtehtävään kuuluvat myös tuotepalautusten hoito sekä asiakaskortiston ajantasaisuuden ylläpito (ERP ja CRM). Yhteyskeskuksemme myynti- ja asiakaspalvelutiimi palvelee asiakkaita ma-pe klo 8-16. Vuoropäivystys mahdollistaa liukuvan työajan klo 7-17 välillä.

Työnkuva elää toimintojen kehittämisen ja osaamisesi kehittymisen mukana ja tarvittaessa avustat myös muita tiimejä. Tehtävässä toimit myynnin ja markkinoinnin rajapinnassa, joten työnkuvaan sisältyy myös asiakaspolun myynnillisiä ja markkinoinnillisia tukitehtäviä. Myynnistä syttyvänä kartoitat esimerkiksi potentiaalisia asiakkaita ja asiakkaiden piilotarpeita sekä teet palvelevaa lisämyyntiä. Työroolisi mukaisesti osallistut myös asiakaspalveluprosessin optimointiin ja asiakastyytyväisyyden kehittämiseen.Tässä tehtävässä pääset hyödyntämään myös mahdollista talonrakennusalan tuntemustasi ja vakuuttamaan asiakkaat neuvonnassa asiantuntemuksellasi, jota kartutat tuotteistamme.

Asiakkuuksien hoidossa tärkeimmät työkalumme ovat CRM Lime ja Visma Nova ERP -ohjelmistot. Työtehtävässä tulee hallita PC:n peruskäyttö ja Microsoft Officen työkaluista Outlook, Excel, Word, Teams ja Powerpoint.

Työtehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työaika on 37,5 h viikossa maanantaista perjantaihin. Koeaika on kuusi kuukautta. Palkkaus sopimuksen mukaan. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Työpaikka sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta yritys muuttaa ensi vuonna uusiin toimitiloihin Vantaan Piispankylään.

Tarjoamme monipuolisen työnkuvan lisäksi pienen ja rennon työyhteisön vakavaraisen työnantajan palveluksessa sekä mahdollisuuden työnkuvan kehittymiseen oman osaamisen ja vastuunoton mukaan.

Oletko etsimämme?

Me ja asiakkaamme arvostavat ripeää ja korkealaatuista palvelua, joten tarkka työote on tässä roolissa valttia. Haluamme, että asiakkaamme kokevat tulevansa palvelluiksi minimivaatimukset kirkkaasti ylittäen. Siksi tehtävä edellyttää sinulta aidon palveluhalukkuuden lisäksi positiivista ja innokasta asennetta ja ulospäinsuuntautuneisuutta sekä myyntihenkisyyttä. Yhteinen kieli asiakkaiden kanssa löytyy nopeammin, mikäli sinulla on jo osaamista tai ymmärrystä rakennusalalta tai rakennustuotteista, mutta emme edellytä sellaista rekryssä.

Voit olla joko työelämässä kannuksensa hankkinut konkari tai henkilö, jolla on opintojen jälkeen jokunen vuosi B2B-työkokemusta myynnin tai asiakaspalvelun työtehtävästä. Koulutustaustasi voi olla esimerkiksi ammattitutkinto liiketoiminnasta (esim. myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala) tai talonrakennusalalta.

Meillä Scancercossa arvostetaan asiakaslähtöisyyttä, yhteistyökykyä ja ratkaisuhakuisuutta. Tehtävässä menestymisessä auttavat hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, kyky reagoida nopeasti ja proaktiivisesti muutoksiin sekä itsenäinen ote työhön. Tehtävä edellyttää tarkkuutta ja huolellisuutta sekä sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Arvostamme pitkäjänteisyyttä, laadukasta työpanosta sekä korkeaa työmoraalia.

Menestyäksesi tehtävässä odotamme, että

  • sinulla on tehtävään sopiva koulutustausta
  • sinulla on vahva asiakaslähtöisen B2B-liiketoiminnan ymmärrys
  • olet erinomaisten asiakaskokemusten luomisesta nauttiva tiimipelaaja, joka osaa luovia hyväntuulisena arjen aallokoissa hyvän tunneälyn turvin.
  • käsittelet monitahoisia tilanteita ja haasteita täysin ainutlaatuisina tapauksina, etsit vastauksia ja ratkaisuja asiakkaaseen ja kontekstiin soveltaen ja ne perustellen.
  • teet asiakkaaseen lähtemättömän vaikutuksen tehokkuudellasi ja sosiaalisilla taidoillasi sekä asiantuntemuksellasi. Olet hyvä kuuntelija ja kommunikoit sujuvasti ja ymmärrettävästi suomeksi ja englanniksi, muu kielitaito on plussaa   
  • olet työssäsi tarkka sekä laatu- ja päämäärätietoinen
  • viihdyt nopeatempoisessa työympäristössä ja asiakaskohtaamiset tuntuvat sinulle luontevilta
  • olet halukas ja aktiivinen oppimaan jatkuvasti uutta ja kehittämään omaa ja tiimin osaamista

Persoonana täytät toiveemme, kun

  • kykenet kriittiseen ajatteluun ja pystyt tekemään järkiperusteisia päätöksiä ja ratkaisuja
  • olet analyyttinen ja tarkka datakeskeisessä työssäsi
  • olet oma-aloitteinen ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn
  • kannat työnkuvasi mukaiset vastuut sekä yksilönä että tiimin jäsenenä
  • sitoudut yhteisiin tavoitteisiin ja palvelet roolissasi myös sisäisiä sidosryhmiä
  • olet asenteeltasi myyntihenkinen, yritteliäs ja varustettu terveellä kunnianhimolla
  • kykenet itsereflektioon analysoidessasi omaa tekemistäsi
  • haluat kehittää ja oppia jatkuvasti uutta

Eduksesi katsomme teknisen tuoteymmärryksen sekä aiemman työkokemuksen monikanavaisesta asiakaspalvelusta, mieluiten B2B-puolelta.

Kiinnostuitko työtehtävästä asiakaspalvelussamme?

Mikäli koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera osoitteeseen tapio.juujarvi@scancerco.fi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14.1.2022.  Kerrothan hakemuksessasi työhistoriastasi tehtävä- ja vastuukuvauksin. Suosittelut yhteystietoineen ovat myös lämpimästi tervetulleita. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Lisätietoa tehtävästä antaa toimitusjohtajamme Tapio Juujärvi (040 5077 148) ma-to klo 8-10.

#asiakaspalvelu #asiakaskokemus #asiakastyytyväisyys #asiakasymmärrys #ostoprosessi #myyntiprosessi 

11
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On LinkedinVisit Us On Youtube