0
Items : 0
Subtotal : 0,00 
View CartCheck Out
[layerslider id=""]
Scancerco / Info / Tuotepalautus
11

Tuotepalautus

Meille on tärkeää, että asiakas on tyytyväinen meiltä ostamiinsa tuotteisiin. Tuotepalautukset hoidetaan aina Scancercon palautusehtojen mukaisesti.

Aina toimittaminen tai tilaaminen eivät kuitenkaan suju kuten pitää. Helpottaaksemme asiakkaan tuotepalautusprosessia, olemme ottaneet käyttöön sekä Whatsapp-viestimen että lisänneet verkkosivuillemme verkkolomakkeen. Molemmat ilmoitustavat ohjautuvatasiakaspalveluumme palvelupyynnöksi toimenpiteitämme varten.

≫ Whatsapp-ilmoitus: 040 1625 227
Ota virheellisestä tuotteesta kuva ja liitä se viestiisi, jossa ilmoitat palautettavan tuotteen tuotetiedot, palautettavan määrän sekä lähetteen, laskun tai myyntitilauksen numeron. Lähetä viesti asiakaspalveluumme numeroon 040 1625 227.

Palautusilmoitus

Ilmoita virheellisesti lähetetystä tai virheellisestä tuotteesta verkkolomakkeella. Mikäli tilasit väärin, ota yhteyttä myyjään tai asiakaspalveluun.

ASIAKASPALVELU

Ilmoita virheellisestä toimituksesta tai tuotevirheestä. Mikäli toimitus on virheellinen tilaajasta johtuvasta syystä, lue toimitusehdot ja toimi niiden mukaan.

+358 40 1625 227
asiakaspalvelu@scancerco.fi

Palautusosoite:
Scancerco Oy
Suvilahdenkatu 10 B
00500 Helsinki

Palautusehdot

Tuotepalautukset hoidetaan aina Scancercon palautusehtojen mukaisesti. Emme hyvitä sopimatta palautettua tavaraa. Tavara on palautettava 14 päivän kuluessa toimituspäivästä Scancerco Oy:n varastoon Helsinkiin Scancerco Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti.

Viallisista ja virheellisesti toimitetuista tuotteista saa korvaavan tuotteen tai hyvityksen vain tuotepalautusta vastaan. 

Asiakkaan tulee aina tarkistaa tuotteet ja toimituksen vastaavuus tilaukseen ja ilmoitettava virheistä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli toimituksessa ilmenee tuotevirhe tai asiakas on saanut muun kuin tilaamansa tuotteen, asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote kulutta palautusehtojen mukaisesti. Yritysmyynnissä ei muuten ole peruutus- ja palautusoikeutta. Mikäli palautuksen rahdin maksaja on Scancerco, huolehdimme palautuksen kuljetuksesta käyttämämme rahdittajan kanssa.

Myyjän korvausvastuu kaikissa virhetapauksissa rajoittuu enimmillään tuotteen kauppahintaan. Virheellistä tuotetta ei saa palauttaa ennen kuin Scancerco Oy:n asiakaspalvelu on antanut palautusluvan ja -ohjeet. Ilman lupaa palautettuja tuotteita ei vaihdeta tai lunasteta.

Scancerco pidättää oikeuden periä kustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty ehtojen vastaisesti. Asiakkaalta peritään siinä tapauksessa Scancerco Oy:n käsittely- ja postituskulut ja mahdollinen muu aiheutunut vahinko.

Noutotilaukset laskutetaan noudosta. Noutamatta jätetyistä toimituksista perimme 20 euron purku- ja takaisinhyllytysmaksun.

 

Palautettavat tuotteet

Palautettaviksi kelpaavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan ja käyttämättömiä.
– Asiakas vastaa tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.
– Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput.
– Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut.
– Palautuksen mukana tulee olla kaikki osat, varusteet ja mahdolliset lisävarusteet.
– Mikäli tuotteessa näkyy merkkejä käytöstä tai vahingoista, jotka ovat syntyneet varomattomasta käsittelystä tai sitä ei ole kokonaisuudessaan palautettu, emme hyvitä palautettavien tuotteiden hintaa.

Jos tuotepakkaus on avattu tai tuotteissa näkyy merkkejä käytöstä tai vahingoista tai niitä ei ole kokonaisuudessaan palautettu, emme hyvitä palautettavien tuotteiden hintaa. Scancerco ei ole vastuussa huolimattomasti, ohjeiden vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

Asiakkaan antamien ohjeiden mukaisesti valmistetuilla tuotteilla tai varastovalikoiman ulkopuolelta asiakkaan pyynnöstä tilatuilla tuotteilla (tilaustuote) ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

 

Scancercon tai tuotevalmistajan virhe

Virheellinen toimitus

Mikäli asiakas vastaanottaa väärän tuotteen, hänen tulee joko ottaa yhteyttä asiakaspalveluun (puhelimitse tai sähköpostilla) tai täyttää verkossa oleva palautusilmoitus. Asiakaspalvelu kirjaa tiedot CRM-järjestelmään tiketiksi ja antaa asiakkaalle palautusnumeron, joka liitetään palautettavaan lähetykseen.

Kaikki virheellisesti lähetetyt tuotteet tulee palauttaa Scancercolle. Virheellisesti lähetettyjä tuotteita ei saa asentaa. Asennettu tuote katsotaan hyväksytyksi tuotteeksi.

Toimittajan virheestä johtuvan palautuksen rahdin maksaa Scancerco Oy, jolloin tuotepalautukset hoidetaan aina Scancercon käyttämän rahdittajan välityksellä.

Tuotevirhe

Mikäli vastaanotetussa tuotteessa on tuotevirhe, tulee viipymättä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun (puhelimitse tai sähköpostilla) tai täyttää verkossa oleva palautusilmoitus. Asiakaspalvelu kirjaa tiedot CRM-järjestelmään tiketiksi ja antaa asiakkaalle palautusnumeron, joka liitetään palautettavaan lähetykseen.

Kaikki vialliset tuotteet tulee palauttaa Scancercolle, koska Scancerco reklamoi virheellisistä tuotteista edelleen valmistajaa ja toimittaa virheelliset tuotteet tälle. Virheellisiä tuotteita ei saa asentaa. Asennettu tuote katsotaan hyväksytyksi tuotteeksi.

Toimittajan virheestä johtuvan palautuksen rahdin maksaa Scancerco Oy, jolloin tuotepalautukset hoidetaan aina Scancercon käyttämän rahdittajan välityksellä.

 

Asiakkaan virhe

Virheellinen tilaus

Asiakkaan tulee aina tarkistaa tuotteet ja toimituksen vastaavuus tilaukseen. Virheellisesti tilattuja  tilaustuotteilla, joita ovat asiakasta varten valmistajalta tilatut tai räätälöidyt/valmistetut tuotteet ei ole palautusoikeutta. 

Scancercon myyjä tai asiakaspalvelu voi tapauskohtaisesti myöntää palautusoikeuden virheellisesti tilatulle tuotteelle. Tämä on mahdollista vain, mikäli kyseessä on varastotuote, joka on toimitusehtojen mukaisessa kunnossa ja se on mahdollista myydä uutena muille asiakkaille. Tällöin palautusoikeuden saanut asiakas tilaa ja kustantaa kuljetuksen itse. Tässä tapauksessa asiakkaalta veloitetaan lisäksi palautuksesta syntyvä purku- ja hyllytyskustannus. 

  1. Ota yhteyttä myyjään tai asiakaspalveluun ja selvitä voidaanko tuote palauttaa.
  2. Palauta tuote/tuotteet palautusehtojen mukaisesti. Liitä mukaan tarvittavat merkinnät, kuten palautusnumero.
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On LinkedinVisit Us On Youtube