Tehtävän kuvaus: MYYNNILLINEN ASIAKASPALVELIJA
Julkaisupäivä: 14.12.2021
Hakuaika päättyy: 14.1.2022. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Scancerco Oy on vuonna 1976 perustettu yritys, joka on vakiinnuttanut vahvan markkina-asemansa talonrakennusalalla erityisesti teollisuuden tukkukauppana. Toimialaamme kuuluvat talonrakennusalan tuotteiden maahantuonti, valmistus, valmistuttaminen sekä myynti ja markkinointi. Vahvuuksiamme ovat mm. monipuolinen tuotetarjonta, erinomainen toimitusvarmuus, oma tuotekehitys sekä vahva hankintakumppaniverkosto.
Tahtotilamme yrityksenä on kehittää omilla ja edustamillamme tuotteilla suomalaisen rakentamisen ja asumisen laatutasoa. Asiakkaitamme ovat mm. ovi-, ikkuna- ja talotehtaat, rakennusliikkeet, huolto- ja lukkoliikkeet, taloyhtiöt ja vähittäiskaupan toimijat.
Haemme toimistollemme tarkkaa ja ahkeraa henkilöä yhteyskeskuksemme asiakaspalveluun tarjoamaan loistavia asiakaskokemuksia ja huolehtimaan osaltaan asiakkaiden ostopolusta. Asiakasrajapinnassa vastuullisesi kuuluvat parhaimmaksi koettavat palvelukokemukset ja myynnillinen asiakaspalvelu.
Tule Scancercolle rakentamaan talonrakennusalan tukkukaupan menestystarinaa. Myy meille itsesi ja osaamisesi!
Tässä tehtävässä työskentelet monikanavaisen asiakaspalvelumme parissa ja olet päivittäin yhteydessä yritys- ja yksityisasiakkaidemme kanssa mm. sähköpostitse, puhelimitse ja Teamsin välityksellä. Työpanoksellasi varmistat, että asiakkaamme tulevat erinomaisesti palvelluiksi ja että palvelukokemuksen minimivaatimukset ylittyvät reilusti. Asiakashallinnan keskeinen työtehtävä sijoittuu yhteyskeskukseemme, jossa jokaisella myynti- ja asiakaspalvelutiimin henkilöllä on itsenäisesti hoidettavat tehtävät ja vastuualueet.
Työtehtävän keskeisintä sisältöä ovat saapuvien yhteydenottojen ja palvelupyyntöjen hoitaminen tilaamiseen, toimittamiseen ja neuvontaan liittyen. Työpäiväsi koostuu mm. asiakkaiden tilausten vastaanottamisesta ja niiden käsittelystä sekä tarjousten antamisesta tietyille asiakassegmenteille. Monipuoliseen työtehtävään kuuluvat myös tuotepalautusten hoito sekä asiakaskortiston ajantasaisuuden ylläpito (ERP ja CRM). Yhteyskeskuksemme myynti- ja asiakaspalvelutiimi palvelee asiakkaita ma-pe klo 8-16. Vuoropäivystys mahdollistaa liukuvan työajan klo 7-17 välillä.
Työnkuva elää toimintojen kehittämisen ja osaamisesi kehittymisen mukana ja tarvittaessa avustat myös muita tiimejä. Tehtävässä toimit myynnin ja markkinoinnin rajapinnassa, joten työnkuvaan sisältyy myös asiakaspolun myynnillisiä ja markkinoinnillisia tukitehtäviä. Myynnistä syttyvänä kartoitat esimerkiksi potentiaalisia asiakkaita ja asiakkaiden piilotarpeita sekä teet palvelevaa lisämyyntiä. Työroolisi mukaisesti osallistut myös asiakaspalveluprosessin optimointiin ja asiakastyytyväisyyden kehittämiseen.Tässä tehtävässä pääset hyödyntämään myös mahdollista talonrakennusalan tuntemustasi ja vakuuttamaan asiakkaat neuvonnassa asiantuntemuksellasi, jota kartutat tuotteistamme.
Asiakkuuksien hoidossa tärkeimmät työkalumme ovat CRM Lime ja Visma Nova ERP -ohjelmistot. Työtehtävässä tulee hallita PC:n peruskäyttö ja Microsoft Officen työkaluista Outlook, Excel, Word, Teams ja Powerpoint.
Työtehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työaika on 37,5 h viikossa maanantaista perjantaihin. Koeaika on kuusi kuukautta. Palkkaus sopimuksen mukaan. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Työpaikka sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta yritys muuttaa ensi vuonna uusiin toimitiloihin Vantaan Piispankylään.
Tarjoamme monipuolisen työnkuvan lisäksi pienen ja rennon työyhteisön vakavaraisen työnantajan palveluksessa sekä mahdollisuuden työnkuvan kehittymiseen oman osaamisen ja vastuunoton mukaan.
Me ja asiakkaamme arvostavat ripeää ja korkealaatuista palvelua, joten tarkka työote on tässä roolissa valttia. Haluamme, että asiakkaamme kokevat tulevansa palvelluiksi minimivaatimukset kirkkaasti ylittäen. Siksi tehtävä edellyttää sinulta aidon palveluhalukkuuden lisäksi positiivista ja innokasta asennetta ja ulospäinsuuntautuneisuutta sekä myyntihenkisyyttä. Yhteinen kieli asiakkaiden kanssa löytyy nopeammin, mikäli sinulla on jo osaamista tai ymmärrystä rakennusalalta tai rakennustuotteista, mutta emme edellytä sellaista rekryssä.
Voit olla joko työelämässä kannuksensa hankkinut konkari tai henkilö, jolla on opintojen jälkeen jokunen vuosi B2B-työkokemusta myynnin tai asiakaspalvelun työtehtävästä. Koulutustaustasi voi olla esimerkiksi ammattitutkinto liiketoiminnasta (esim. myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala) tai talonrakennusalalta.
Meillä Scancercossa arvostetaan asiakaslähtöisyyttä, yhteistyökykyä ja ratkaisuhakuisuutta. Tehtävässä menestymisessä auttavat hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, kyky reagoida nopeasti ja proaktiivisesti muutoksiin sekä itsenäinen ote työhön. Tehtävä edellyttää tarkkuutta ja huolellisuutta sekä sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Arvostamme pitkäjänteisyyttä, laadukasta työpanosta sekä korkeaa työmoraalia.
Menestyäksesi tehtävässä odotamme, että
Persoonana täytät toiveemme, kun
Eduksesi katsomme teknisen tuoteymmärryksen sekä aiemman työkokemuksen monikanavaisesta asiakaspalvelusta, mieluiten B2B-puolelta.
Mikäli koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera osoitteeseen tapio.juujarvi@scancerco.fi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14.1.2022. Kerrothan hakemuksessasi työhistoriastasi tehtävä- ja vastuukuvauksin. Suosittelut yhteystietoineen ovat myös lämpimästi tervetulleita. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoa tehtävästä antaa toimitusjohtajamme Tapio Juujärvi (040 5077 148) ma-to klo 8-10.
#asiakaspalvelu #asiakaskokemus #asiakastyytyväisyys #asiakasymmärrys #ostoprosessi #myyntiprosessi