Liiketoimintamallimme ydin on asiakas. Asiakkaidemme vaatimusten lähtökohtana ovat loppukäyttäjien tarpeet ja valinnat. Haluamme aidosti luoda lisäarvoa asiakkaillemme tarjoamalla asiakaslähtöisiä ratkaisuja, räätälöityjä tuotteita, tuotekehitysosaamistamme, markkinantuntemusta ja verkostojemme tarjontaa.
Kehitämme sekä valikoimaamme että toimintatapojamme asiakkaiden tarpeiden pohjalta mm. tuotekehitysprojekteilla ja tuomalla maailmalta uusia tuotteita ja ajatuksia markkinoillemme. Kehitämme myös uusia tuotteita sekä itse että yhdessä asiakkaidemme kanssa. Läheinen yhteistyö ja ketterä tuotekehitys mahdollistavat asiakkaalle innovatiivisia ja yksilöllisesti räätälöityjä tuotteita. Jotta voimme sopeutua muutoksiin ja varmistaa pitkäjänteisen kestävän liiketoiminnan, meidän on oltava ratkaisuissamme ja toimintatavoissamme joustavia. Joustavuuden periaate mahdollistaa asiakkaillemme monipuolisen tuotevalikoiman myyntikanavissamme.
Strategiatyömme painopisteet ovat tuotteet ja palvelut asiakkaille, asiakaskohtaaminen, laajentuminen, toimitusketju, työtavat ja työntekijät. Kunkin painopisteen kehittämistyö on tavoitteellista ja sitä seurataan mm. asiakastyytyväisyyskyselyillä.
Scancercon tulee lisätä asiakkaiden sitoutuneisuutta ja tavoitella uusia asiakkaita
Scancerco Oy:n tulee olla ensisijainen valinta asiakasryhmissämme.
Scancercon on tehostettava ja yksinkertaistettava työtapoja
Scancercon on optimoitava toimitusketjua
Scancercon on varmistettava tehokas, asiakaslähtöinen ja asiantunteva organisaatio
Scancercon tulee laajentaa toimintaansa olemassa olevilla ja uusilla markkinoilla