Roto-kattoikkunoista tehty asiakastyytyväisyyskysely varmisti tuotteiden hyvän laadun ja asennuksen tärkeyden.
Lokakuun alussa 2019 Scancerco teki Roto-kattoikkunoista asiakastyytyväisyyskyselyn. Puhelimitse tehtyyn haastatteluun osallistui 15 satunnaisesti valittua asiakasyritystä ja kysely koski kaiken kaikkiaan 70 Roto-kattoikkunaa.
Kyselyyn osallistuneista peräti neljätoista asiakasta viidestätoista oli täysin tyytyväisiä ostamiinsa Roto-kattoikkunoihin. Yhtään asennusta tai ikkunaa koskevaa ongelmaa ei raportoitu. Kyselyssä ainoastaan yhdessä kattoikkunassa 70:sta havaittiin vuoto-ongelma, sekin kuuden vuoden kuluttua asennuksesta. Ongelma johtui asennusvirheestä, joka esti sulamisvesien oikeanlaisen poistumisen katolta.